اسناد  Numano

در زمان ثبت قبوض، اسکن قراردادها و تأیید اسناد صرفه جویی کنید و به یک شرکت بدون کاغذ تبدیل شوید.

 

DMS دوباره اختراع شد

به یک فرآیند بدون کاغذ بروید.

با Numano  Documents ، می توانید به راحتی اسناد اسکن شده را به اشتراک بگذارید، ارسال کنید، دسته بندی کنید و بایگانی کنید. همچنین می‌توانید اسناد تجاری مانند صورت‌حساب‌های فروشنده، وظایف و برگه‌های محصول را برای تولید ایجاد کنید.


  گردش کار خود را ساده کنید

از یک فرآیند تأیید، کنترل و تأیید اعتبار کاملاً یکپارچه با فعالیت‌ها، گفتگوها و قوانین استفاده کنید تا مطمئن شوید همه چیز توسط شخص مناسب در زمان مناسب انجام می‌شود.

  درگاه ایمیل

با استفاده از درگاه ایمیل، صورتحساب ها به طور خودکار از یک سند اسکن شده یا مستقیماً از ایمیل فروشنده شما ایجاد می شود.

  با تیم و مشتریان خود همکاری کنید

اسناد را به همکاران، مشتریان یا فروشندگان خود اختصاص دهید. فایل ها و پوشه های عمومی را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و به آنها اجازه دهید اسناد را مستقیما وارد کنند.

  یکپارچه با امضاء الکترونیک

زمان را برای چاپ و اسکن اسنادی که کسی باید امضا کند تلف نکنید. در عوض، آنها را به شخص مناسب اختصاص دهید، آنها را با امضای الکترونیکی دریافت کنید و آنها را مستقیماً پس بگیرید.

  اسناد را به صورت دسته ای پردازش کنید

با درخواست تایید، تغییر پوشه ها، برچسب گذاری و اختصاص چندین فایل به طور همزمان به جای یک به یک، به صورت دسته ای کار کنید.

  با برنامه های  Numano یکپارچه شده است

اسناد با سایر برنامه های  Numano  یکپارچه می شوند. نسخه‌های برنامه‌ها و کاربرگ‌ها را با PLM ردیابی کنید، صورت‌حساب‌های فروشنده خود را با یک کلیک با کمک هوش مصنوعی ما در حسابداری ایجاد کنید یا وظایفی را از اسناد خاص ایجاد کنید.

ببینید چقدر می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید

از ماشین حساب تعاملی زیر برای تخمین تعداد کارهای مربوط به اسناد دستی که شما یا کارمندانتان هر ماه انجام می دهید، استفاده کنید.

چند سند (قرارداد / NDA) امضا شده است ؟              
افراد چند بار باید برای یک سند جستجو کنند ؟
افراد چند بار باید درخواست سند بدهند ؟
چند قبض ثبت می شود؟
چند نفر استخدام شده اند ؟
(به صورت ماهانه)
بدون اسناد Odoo : 45.2 ساعت
با اسناد Odoo : 4.3 ساعت
شما پس انداز می کنید
40.9
ساعت ها/ماه
90.4 درصد
در زمان صرفه جویی شده اس​ت
* فقط برای نمونه های ذکر شده،
اسناد همچنین می توانند کارهای بیشتری را برای شما انجام دهند!
                                                                                                  این ماشین حساب چگونه کار می کند؟


در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید


با اسناد، همه چیز در جایی است که شما به آن نیاز دارید، فوراً در دسترس است. تمام فایل های خود را پیگیری کنید و هرگز هیچکدام  را از دست ندهید. همه آنها سازماندهی شده و در یک مکان امن و مطمئن ذخیره می شوند.


به طور کامل با همه برنامه های  Numano یکپارچه شده است

   پروژه

پیش بینی ها، تیم ها و فایل های پروژه را مدیریت کنید. به راحتی وظایف را محول کنید و بر هر مرحله از پروژه نظارت کنید.

   حسابداری

اسناد را با یک کلیک به فاکتورهایی با ظاهر حرفه ای تبدیل کنید.

   امضاء الکترونیک

فرآیند امضای قراردادهای خود را خودکار کنید.

   PLM

تغییرات و نسخه های مهندسی را به راحتی مدیریت کنید.

ساخت فروشگاه آنلاین خود را با  نومانو شروع کنید

ابزار ما را به صورت رایگان امتحان کنید و شروع به کاوش در همه امکاناتی که برای کسب و کار آنلاین خود نیاز دارید، کنید.