Our expertise
at your service
این یک واحد ساده می باشد ، یک جزء ساده با استایل jumbotron برای جلب توجه بیشتر به محتوا و یا اطلاعات ویژه است.
تماس با ماراه حل های CRM در بازار امروز
هر کسب و کاری، بزرگ یا کوچک، می تواند در یافتن راه حل CRM که متناسب با نیازهای پیچیده و منحصر به فرد تیم فروش خود باشد، مشکل داشته باشد. چه یک راه حل SaaS باشد و چه استفاده از یک سرور داخلی، پیاده سازی یک نرم افزار CRM نیاز به توجه زیادی دارد و همچنین عوامل مهم و اغلب وابسته به یکدیگر را می سنجد.
مدل یک کسب و کار مدرن به یک راه حل قدرتمند، پویا و مقرون به صرفه نیاز دارد تا بتواند یک مزیت رقابتی را در مقابل رقبا حفظ کند. انتخاب مناسب CRM باعث افزایش طول عمر در اثربخشی تأثیر آن بر عملیات روزانه می شود و بهره وری تیم فروش را به روشی مقیاس پذیر افزایش می دهد. به منظور ایجاد یک تجزیه و تحلیل مقایسه ای شامل تمام ویژگی هایی که بهینه سازی کارایی و قابلیت استفاده درجه یک را ممکن می کند، ما یک مقایسه ویژگی ایجاد کرده ایم که بسیاری از عملکردهای منحصر به فرد را پوشش می دهد که رقبای برتر CRM در حال حاضر ارائه می دهند.
Numano Online
"کسب و کار خود را رشد دهید"
Numano یک نرم افزار متن باز است که در سه نسخه موجود است که دو نسخه آن محلی و دیگری در فضای ابری میزبانی می شود. بیش از 7300 برنامه به لطف پیشرفت های متعدد ساخته شده توسط Odoo SA و جامعه آن در دسترس است.
نسخه آنلاین Numano ERP مبتنی بر ابر یک راه حل سفارشی ارائه می دهد که به طور خاص برای رفع نیازهای SME طراحی شده است. در این راه حل مبتنی بر ماژول های پیشرفته، هر عملکرد تجاری توسط یک برنامه اختصاصی انجام می شود. این به کسبوکارهای در حال رشد اجازه میدهد تا با چند برنامه شروع کنند و با تغییر و تکامل نیازهایشان، برنامههای بیشتری را به کار گیرند.
برای این مقایسه ما نسخه میزبان ابری، Numano Online را انتخاب کرده ایم. بخش منحصر به فرد این پیشنهاد این است که کاملاً قابل تنظیم است. بیش از 30 برنامه تایید شده وجود دارد که اکثریت قریب به اتفاق موارد تجاری را پوشش می دهد، که همه آنها به یک پایگاه داده در سرورهای Numano متصل می شوند.
2+
میلیون کاربر
120+
کشورها
730
شرکای
7300
برنامه ها در Numano Apps
SugarCRM
"نرم افزار CRM مورد اعتماد میلیون ها نفر در سراسر جهان"
SugarCRM یک برنامه CRM مبتنی بر وب است که به صورت متن باز یا نسخه تجاری موجود است. رابط مدرن آن به کارمندان و مشتریان کمک می کند تا تعامل بهتری داشته باشند و همچنین شامل یک برنامه تلفن همراه است. SugarCRM که در ابتدا به عنوان منبع باز منتشر شد، دیگر نسخه انجمن خود را از زمان انتشار نسخه 7 به روز نمی کند، اما همچنان می توانید فورک های منبع باز مانند vTiger را پیدا کنید.
SugarCRM به چهار نسخه تقسیم می شود: Community، Professional، Enterprise و Ultimate. این راه حل به صورت آنلاین یا در محل با امکان سفارشی سازی برای هر دو نسخه در دسترس است. برای این مقایسه، ما نسخه Enterprise SugarCRM را انتخاب کردیم.
1.5+
میلیون کاربر
120
کشورها
350+
کارمندان
26
زبان ها
CRM |
SugarCRM |
Odoo Online |
|
---|---|---|---|
مدیریت منجر می شود | |||
مدیریت منجر می شود | |||
به امتیاز دهی منجر می شود | |||
کپی برداری | |||
سهمیه های فروش | |||
کسب سرنخ | |||
ادغام ایمیل ها | |||
فرم های تماس | |||
وب سایت فراخوان برای اقدام | |||
واردات انبوه | |||
خط لوله فروش | |||
مدیریت فرصت ها | |||
مدیریت درون خط لوله 1 | |||
خط لوله بر اساس تاریخ های بسته شدن مورد انتظار | |||
ثبت تماس ها | |||
اسکریپت ها/عملکردهای بعدی خودکار | |||
روابط | |||
شرکت ها | |||
مخاطب | |||
عکس ها در مخاطبین | |||
چندین مخاطب در هر شرکت | |||
چندین شرکت در هر تماس |
|
SugarCRM |
Odoo Online |
|
---|---|---|---|
نقل قول ها | |||
نقل قول ها | |||
لیست قیمت ها | |||
الگوهای نقل قول | |||
امضای الکترونیکی | |||
پرداخت آنلاین | |||
مذاکره درون خطی | |||
UoM چندگانه | |||
سفارش فروش | |||
سفارش های فروش | |||
صورتحساب | |||
پورتال مشتری | |||
یکپارچه سازی ارسال کننده (هزینه + پیگیری) | 1 | ||
مدیریت اشتراک ها |
بازار یابی |
SugarCRM |
Odoo Online |
|
---|---|---|---|
منجر به نسل | |||
ارسال انبوه | |||
عکس گرفتن از وب به سرنخ ها | |||
ردیابی سرنخ ها (صفحات بازدید شده) | |||
پرورش را هدایت می کند | |||
مناسبت ها | |||
نظرسنجی ها | |||
وبلاگ ها |
گزارش نویسی |
SugarCRM |
Odoo Online |
|
---|---|---|---|
گزارش ها | |||
تجزیه و تحلیل فعالیت ها | |||
تجزیه و تحلیل خط لوله | |||
تجزیه و تحلیل فروش | |||
تجزیه و تحلیل فاکتور | |||
پیش بینی های فروش | |||
کمیسیون ها و اهداف | 1 | ||
کسب و کار تکرارشونده 2 | |||
موتور گزارش | |||
نمودارهای پویا | |||
جدول محوری پویا | |||
داشبورد قابل تنظیم |
بهره وری و قابلیت استفاده |
SugarCRM |
Odoo Online |
|
---|---|---|---|
بهره وری | |||
یکپارچه سازی VOIP | |||
ادغام تقویم | |||
چت بیدرنگ | |||
امکان افزودن فیلدها | |||
فیلدها را بکشید و رها کنید | |||
یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی | |||
ایمیل ها | |||
Email Integration | |||
Email Templates | |||
Users Satisfaction | |||
Brand Visibility1 | |||
Usability | |||
Full Web Interface | |||
Mobile App | 2 | ||
Android Offline App | |||
iPhone Offline App | |||
Multi-language | |||
Interfaces | |||
API | |||
Apps Store | 179 Apps | 7,300 Apps 3 |
رابط کاربری
وقتی صحبت از کارایی و رضایت کاربر نهایی می شود، قابلیت استفاده دقیق یکی از مهم ترین عوامل در هر پلت فرم نرم افزاری است. به منظور ارائه یک پیشنهاد ارزش قوی، یک راه حل CRM باید نیازها و اهداف کاربران خود را در نظر بگیرد تا فعالانه به آنها در دستیابی به اهداف خود کمک کند. رابط کاربری از طراحی کلی محصول در رمزگشایی عوامل انسانی مانند ترجیحات، عادات و مهارت های آموخته شده پشتیبانی می کند تا به طور موثر به هدف مورد نظر نرم افزار در ارتباط با مشاغلی که از آن استفاده می کنند، خدمت کند. طراحی بسیار کاربردی در ارائه یک تجربه کاربری مثبت بسیار مهم است.
قابلیت استفاده از نظر کیفی به عنوان توانایی یک نرم افزار برای پیش بینی کاری که کاربر ممکن است نیاز به انجام آن داشته باشد سنجیده می شود. این شامل اطمینان از دسترسی آسان، درک و استفاده از تمام عناصر موجود در رابط است. نرم افزار خوب طراحی شده قابلیت استفاده را فراهم می کند که به کاربران کمک می کند با سیستم احساس راحتی کنند و نتایج دلخواه منحصر به فرد خود را به دست آورند. این به کاربران کمک می کند تا اقدامات را سریع انجام دهند و در کارهای روزانه خود کارآمدتر شوند. بهترین شیوه ها همچنین داشتن یک رابط کاربری ساده با سازگاری (عناصر مشترک) و طرح بندی صفحه بر اساس اهمیت و جریان سلسله مراتبی را پیشنهاد می کند.
رتبه بندی ها |
SugarCRM |
Odoo Online |
|
---|---|---|---|
رتبه بندی های ذهنی | |||
ناوبری و جستجو | |||
خط لوله فرصت ها | |||
اپلیکیشن موبایل | |||
انعطاف پذیری گزارش ها | |||
سرعت / بارگذاری مجدد صفحه 1 | |||
رضایت کاربر | |||
رتبه بندی در g2Crowd | 3.2 / 5 | 4.6 / 5 | |
رتبه بندی در GetApp | 4.0 / 5 | 5.0 / 5 | |
رتبه بندی در Capterra | 4.5 / 5 | 5.0 / 5 |
بخش بعدی شامل اسکرین شات هایی است که به شما در مقایسه رابط کاربری، هم در لیست و هم در نمای فرم، برای هر نرم افزار در مقایسه کمک می کند.
رابط کاربری - SugarCRM
فرصت ها - نمایش لیست
فرصت ها - نمای فرم
رابط کاربری - Odoo
فرصت ها - نمای کانبان
فرصت ها - نمای فرم
قیمت و شرایط
قیمت و شرایط |
SugarCRM |
Numano Online |
---|---|---|
قیمت ماهانه | 65 دلار برای هر کاربر | رایگان 1 |
مدت قرارداد | سالانه | n/a |
نسخه ابری رایگان | ||
امتحان رایگان | ||
به روز رسانی رایگان | ||
ارتقاء به نسخه های آینده | ||
میزبانی و نگهداری | ||
حمایت کردن |
روندهای بازار
نمودار زیر با ابزار Explore در Google Trends ایجاد شده است . منحنی های رنگی تعداد جستجوهای گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط را نشان می دهد 1 . این معیار علاقه نسبی مصرف کننده را به هر پلتفرم نرم افزاری نشان می دهد.
خودت چک کننتیجه
انتخاب و اجرای یک راه حل CRM یک تصمیم مهم و همچنین یک سرمایه گذاری قابل توجه است. باید با توجه به نیازها و عملیات منحصر به فرد کسب و کار شما به دقت در نظر گرفته شود. اگر در حال انتخاب راه حل CRM هستید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید.
ابتدا حتماً اهداف خود را مشخص کنید. نمونههایی از چنین اهدافی میتواند به دست آوردن سرنخهای بیشتر، بهبود نرخ تبدیل، مدیریت تیمهای فروش، فروش به مشتریان فعلی و غیره باشد. آیا ترجیح می دهید نرم افزار خود را خودتان از طریق یک سرور داخلی نگهداری کنید یا از راه حل میزبانی ابری که توسط فروشنده نرم افزار نگهداری می شود استفاده کنید؟ علاوه بر این، بودجه و شایستگی های داخلی شما چیست؟ راهحلهای داخلی توسط شرکتهای بزرگ ترجیح داده میشوند زیرا کنترل بیشتری بر پلتفرم دارند و میتوانند به غلبه بر نگرانیهای امنیتی کمک کنند. روش دیگر، راه حل های آنلاین برای SME ها توصیه می شود به عنوان سفارشی سازی و هزینه ها (میزبانی، نگهداری، خدمات پیاده سازی، و غیره) معمولا حداقل و یا حتی در نرخ پایه گنجانده شده است.
هنگامی که هزینه ها و مزایای مرتبط با این عوامل را سنجیدید، کسب و کار شما می تواند راه حل های بالقوه موجود در بازار را بهتر تجزیه و تحلیل کند. هنگام مقایسه ویژگی های هر راه حل، به یاد داشته باشید که نیازهای عملکردی کارکنانی که از سیستم استفاده می کنند را در وظایف عملیاتی روزانه خود در نظر بگیرید. همچنین نیازهای تجاری تصمیم گیرندگان در سازمان را در نظر بگیرید. یک راه حل بهینه از تلاش همه کاربران پشتیبانی می کند.
مطمئن شوید که به قابلیت استفاده سیستمی که انتخاب می کنید توجه زیادی داشته باشید. سادگی به پذیرش سریعتر نرم افزار برای کاربران کمک می کند و در نهایت به فروشندگان در سازمان شما امکان می دهد بهره وری بیشتری داشته باشند. از نظر قابلیت استفاده، Pipedrive و Odoo در مقایسه با بقیه راه حل های موجود در بازار، امکان یادگیری و استفاده سریع از ویژگی های پیشرفته تر را می دهند . اکثر راه حل های CRM یک آزمایش رایگان ارائه می دهند، بنابراین برای کسب و کارها آسان است که به طور مستقل تنها در چند دقیقه آزمایش کنند.
همانطور که بسیاری از کارشناسان CRM اشاره کرده اند، آینده موبایل با راه حل های یکپارچه است که از فروش چند کاناله و ارتباطات کارآمد پشتیبانی می کند. یک ابزار موبایلی به کارمندان شما اجازه میدهد تا به درخواستهای مشتری واکنش سریع نشان دهند، در حالی که یک ابزار یکپارچه میتواند به طور جدی در زمان صرفهجویی کند، به کاربران قدرت دهد تا کارآمدتر کار کنند و به حفظ یک پایگاه داده تمیز و یکپارچه کمک کند.
در نهایت، فراموش نکنید که به تصویر بزرگ نگاه کنید. اگر هدف بلندمدت یک شرکت افزایش حجم فروش است، بهترین رویکرد برای انتخاب راه حل CRM این است که با راه حلی شروع کنید که بتواند در طول زمان این رشد را دنبال کند. برای انجام این کار، یک راه حل انعطاف پذیر با ویژگی های قوی که می تواند ابزارهایی را ارائه دهد که در کنار CRM برای مدیریت کسب و کار کار می کنند، انتخاب ایده آل برای یک راه حل مقیاس پذیر و مقرون به صرفه خواهد بود.