هفت ویژگی برتر نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی

تحولات پیوسته و سریع در علم و فناوری باعث ایجاد تغییرات بسیاری در حوزه دندانپزشکی و همچنین سطح انتظارات بیماران این حوزه شده است. وقتی صحبت از خدمات دندانپزشکی است، مشتریان درخواست چیزی فراتر از خدمات یا مهارت های بالینی را دارند.

امروزه بیماران در جستجوی مهارت های ارتباطی عالی از ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی خود هستند. بیماران تنها برای مشکلات سلامت دهان و دندان خود به دنبال درمان نیستند. درعوض، آن ها مایلند که ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی مراقبت های خود را در رابطه با همه شرایط و نیازهای آن ها توسعه و بسط دهند. آن ها در جستجوی خدمات تسهیل کننده و دوستانه به همراه بهترین درمان های دهان و دندان هستند و ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی تنها از طریق ارتباط و مدیریت خوب می توانند به این مهم دست یابند.

به لطف فناوری امروزی، دندانپزشکان و مدیران کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی می توانند از ابزارهای پیشرفته ای استفاده کنند. سیستم ها یا نرم افزارهای جدید مدیریت دندانپزشکی، بهترین ابزارهای کاربردی هستند. انتخاب صحیح نرم افزار دشوار است. با توجه به اینکه امروزه چندین ارائه دهنده خدمات به وجود آمده اند، یک انتخاب هوشمندانه ضروری است.

ضروری است که ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی از ویژگی های نرم افزار یا سیستم مدیریت دندانپزشکی آگاهی لازم را داشته باشند. بنابراین، اگر در جستجوی چنین نرم افزار  هستید، در این پست از وبلاگ نومانو همراه ما باشید.

 

هفت ویژگی ضروری نرم افزار مدیریت دنداپزشکی


به تسهیل فرآیندها کمک می کند

فرآیندهای مهم در یک کلینیک دندانپزشکی شامل پذیرش بیماران جدید، آموزش دادن به این بیماران در رابطه با برنامه های درمانی چندگانه، مستند سازی اطلاعات بیمار، تعامل با بیماران، تهیه قبض و موارد بسیار دیگر می باشد. یک سیستم مدیریت کلینیک دندانپزشکی تمام این فرایندها را ساده می کند. تکمیل فرایند مستند سازی و به حداقل رساندن خطاها برای شما ساده می شود. هرچه این نرم افزار دقیق تر باشد، کارمندان خدمات دندانپزشکی نیز به طور کارآمدتر و مؤثرتری کار را از طریق سیستم دنبال می کنند. این به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

 

مدیریت خدمات بیمه ای

هر ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی مناسبی به بیمه بیمار اهمیت می دهد. هنگامی که شما سیستم های صحیحی را به کار می برید، توسعه و مدیریت مناسب روابط بیمار آسان می شود. می توانید از نرم افزارها، از یک فرآیند صدور صورتحساب گرفته تا پیگیری ها و تماس با بیمار پس از تشخیص یا درمان، تا برنامه ریزی مناسب، نهایت استفاده را ببرید. با این حال، اگر می دانید که این نرم افزار کارآمد نیست و بیشتر منجر به ایجاد اشتباهات تا مزایا می شود، حتماً آن را اصلاح کنید. نرم افزار ناقص و ناکارآمد ممکن است بر روی بیمه بیمار شما تأثیر بگذارد به جای افزودن به آن.

کادر خدمات دندانپزشکی شما احساس توانمندی خواهند کرد

نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی که می خواهید تهیه کنید، به کارمندان خدمات دندانپزشکی کمک می کند تا وظایف خود را بطور موثر انجام دهند. از مدیر دفتر با تجربه گرفته تا دستیاران و متخصصان بهداشت، همه در مورد نقش ها و مسئولیت های خود راحت و مطمئن هستند. و هنگامی که سیستم یا نرم افزار، سخت، ناکارآمد است و یا کار کردن با آن مشکل است، نتیجه برعکس می شود. کادر خدمات دندانپزشکی شما احساس توانمندی نمی کنند و بهترین توانایی هایشان را به کار نمی بندند. نرم افزار خوب کمک می کند تا کادر خدمات دندانپزشکی شما را در مسیر نگه دارد.


اطلاعات شما را ایمن نگه می دارد

امروزه ایمن نگه داشتن اطلاعات بیمار مسئولیت اصلی ارائه دهندگان مراقبت های دندانپزشکی است. هیچ بیماری به دندانپزشکی که نگران امنیت اطلاعات بیماران نباشد مراجعه نمی کند. یک نرم افزار مناسب، یک پیام رسان داخلی دارد که به کاربران امکان ارسال و دریافت ایمیل های ایمنی را فراهم کنند. آن ها مجبور نیستند همیشه نگران باشند که ممکن است سیستم در برابر تهدید اطلاعات از سوی هکرها آسیب و ضربه ببیند.

تعامل امن کادر خدمات دندانپزشکی و دندانپزشکان با بیمارانشان از طریق کانال مشخص شده بیمار انجام می شود. این تعامل توسعه می یابد و همچنین از طریق پیام رسانی یکپارچه پاسخ داده می شود. رمزگذاری داخلی همه داده ها را ایمن نگه می دارد. از این رو، افراد می توانند ایمیل خود را به اشتراک بگذارند و از طریق این نرم افزار با کادر خدمات دندانپزشکی ارتباط برقرار کنند. با این ویژگی دیگر نیازی به ایمیل های شخصی نیست. ارتباطات مستقیم، بدون دردسر و بسیار امن هستند.

 

کمک می کند تا زندگی خود را ساده تر کنید

نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی پیشرفته و جدید در نهایت ابزاری عالی است. و یکی از وظایف اصلی این ابزار ساده کردن کارها برای شماست. برای مثال، دیگر نیازی نیست نگران داشتن درک واضحی از نحوه عملکرد سیستم باشید. این دانش باید از طریق یک رابط نرم افزاری ادراکی آسان به دست آید. در هر صورت، شما هر مشکلی که مشاهده کنید، یک تیم پشتیبانی وجود دارد که منابع لازم را برای شما فراهم کند. سیستم نیاز به حل مشکلات دارد تا ایجاد مشکل جدید.

 

ارتباطات بیمار را ساده کنید و به ارزش آن بیفزایید

تأییدها و یادآوری های قرار ملاقات های ضروری، بیماران را قادر می سازد که برنامه را دنبال کنند. همچنین به آن ها امکان می دهد دامنه ملاقات های از دست رفته را به حداقل برسانند. مطالعات و تحقیقات نشان می دهد که ارتباط مؤثر بیمار می تواند بر درک بیمار از مراقبت های ارزشمندی که ارائه دهندگان خدمات دندانپزشکی فراهم می کنند، تأثیر مثبت بگذارد. همچنین به آن ها کمک می کند تا میزان موفقیت درمان دندانپزشکی و حتی اعتبار ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی را تعیین کنند.

هنگامی که بیمار در چنین مواردی تصویری مطلوب در مورد یک برند شرح می دهد، حاکی از آن است که تجربه آن برند را دوست داشته است، و به احتمال زیاد آن ها با وفاداری خود این خدمت را پاسخ می دهند. این وفاداری می تواند در قالب توصیه و پیشنهاد آن ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی به سایر افراد از طریق تبلیغات دهان به دهان باشد.

 

انطباق ضروری است

همیشه بهتر است قوانین ضروری رعایت شوند تا از مشکلات مهم و جدی جلوگیری شود. یک نرم افزار مناسب بر قوانین HIPAA نظارت و مطابقت خواهد داشت. با انواع تغییرات در هزینه، به روزرسانی ها، تغییرات برنامه نویسی و موارد دیگر سازگار خواهد بود.

هنگامی که روی نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی سرمایه گذاری می کنید، به ارزش شرکت خود اضافه می کنید! هدف این است که به بهترین وجه از ظرفیت های خود برای کارکرد و رسیدگی به مشتریان خود استفاده کنید. از این رو ضروری است که نرم افزار خدمات فوق و سایر خدماتی که روی آن ها سرمایه گذاری می کنید را برای شما فراهم کند.



مدیریت مؤثر کلینیک دندانپزشکی