استفاده از علم داده در کسب و کارها
استفاده از علم داده در کسب و کارها

می دانیم که علم داده بسیار کارآمد و کمک کننده است و اهمیت آن برای کسب و کارهای امروز می تواند به دو دسته تقسیم شود. اولین مورد این است که اگر مشکلاتی در کسب و کار خود دارید که می دانید می تواند با یادگیری ماشین حل می شود، به شخصی احتیاج دارید که

مزایای ویدئو کنفرانس برای کسب و کارهای کوچک
ویدئو کنفرانس برای کسب و کارهای کوچک

در دنیای امروز وجود ویدئو کنفرانس برای کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است. با توجه به افزایش دورکاری، کسب و کارهای کوچک باید از کنفرانس آنلاین برای برقراری ارتباط با تیم ها، مشتریان و فروشندگان خود استفاده کنند. پیش از همه گیری کرونا، %58 از کسب و کارها از ویدئو کنفرانس برای

برنامه ریزی استراتژیک و تاکتیکی در کسب و کار
برنامه ریزی استراتژیک و تاکتیکی در کسب و کار

برای اینکه یک کسب و کار کوچک موفق باشد و بتواند رشد کند، باید یک طرح کسب و کار واضح و مشخص داشته باشد. این طرح شامل  استراتژی ای است که به طور خلاصه خدمات، تحلیل رقبا، تمایز دهنده ها و مدل توزیع را مشخص می کند. پس از تعیین استراتژی، شرکت باید برنامه ای

استراتژی رشد کسب و کارها
استراتژی رشد کسب و کار ها

رشد درآمد هدف تمام کسب و کارهاست. رشد به معنای پتانسیل و عامل بالقوه برای سود بیشتر و موقعیت بهتر در بازار است. یافتن مشتریان جدید، بازارهای جدید، تولید محصولات جدید و داشتن عملکرد بهتر در حوزه خدمات مشتریان، همگی از استراتژی های رشد کسب و کار مؤثر و مناسب هستند.   گستره وسیع تر

هدفمند باشید
هدف داشته باشید | لزوم تعیین اهداف

دید و تصویر ذهنی تان دلیلی برای برخاستن و اقدام کردن به شما می دهد و به هدف شما تبدیل می شود. اگر بلند نشوید و کاری انجام ندهید، اتفاق خاصی رخ نخواهد داد! شما مهم هستید... شما بسیار مهم هستید! زندگی شما معنای عمیقی دارد. بدون شما، آنچه می توانست باشد و آنچه باید

مدیریت وظایف و مدیریت پروژه
مدیریت وظایف و مدیریت پروژه

هر کار بزرگی را می توان با تقسیم به وظایف کوچک و قابل کنترل به انجام رساند. مدیران پروژه با دانش و تجربه ای که دارند، کارهای بزرگ و طاقت فرسا را ​​آسان می کنند. مدیران پروژه داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند و تیم را مدیریت می کنند. اینجاست که باید مدیریت

7 راهکار مدیریت زمان برای انجام کارها در زمان تعیین شده
۷ راهکار مدیریت زمان برای انجام کارها

اگر احساس می کنید به دلیل عدم انجام به موقع وظایف خود، در محل کار دچار مشکل و استرس شدید شده اید، باید مدیریت زمان داشته باشید و زمان خود را بهتر مدیریت کنید. حتی اگر روزهای کاری شما مشابه هم و یکسان نباشند، باز هم می توانید روزهای خود را برنامه ریزی کرده و

تفاوت بین مدیریت زمان و مدیریت وظایف
تفاوت بین مدیریت زمان و مدیریت وظایف

نکته قابل توجه در مورد بهره وری این است که ما زمان محدود و مشخصی در اختیار داریم و در عین حال تعداد زیادی کار برای انجام. دلیل اینکه سعی می کنیم زمان را مدیریت کنیم این است که دقیقاً می دانیم چه میزان از آن را در اختیار داریم. زمان ما محدود است ولی تعداد

افراد موفق به استقبال تغییر می روند
افراد موفق به استقبال تغییر می روند

افراد موفق تغییر را می پذیرند و با آغوش باز از آن استقبال می کنند! تغییر خوب باشد یا بد، مثبت یا منفی، جز جدایی ناپذیر زندگی و کسب و کار است. تغییر امری اجتناب ناپذیر است. به عنوان افرادی که اسیر عادت ها هستیم، تغییر ما را از منطقه راحتی خارج می کند و

افراد موفق فراتر از حد انتظار عمل می کنند
افراد موفق فراتر از حد انتظار عمل می کنند

هرچه بکارید همان را درو می کنید. افراد موفق این اصل را درک می کنند. به همین دلیل است که فراتر از حد انتظار عمل می کنند! آن ها عملکرد متفاوتی دارند. اهمیت داشتن چشم اندازی واضح و مشخص از آینده را نمی توان نادیده گرفت. اما افراد موفق در مورد چیزهای خارق العاده تنها