چگونه در مصاحبه شغلی تأثیر خوبی بر مصاحبه کننده بگذاریم
چگونه در مصاحبه شغلی تأثیرگذار باشیم

مهمترین بخش یک مصاحبه شغلی شروع آن است. این همان زمانی است که شما فرصتی دارید تأثیری عالی یا ضعیف بر مصاحبه کننده خود بگذارید. طبق مطالعه ای که انجام شده، بیش از 30 درصد از مصاحبه کننده ها در پنج دقیقه اول مصاحبه استخدامی تصمیم گرفتند که آیا یک نامزد را استخدام کنند یا

افزایش بهره وری و مدیریت زمان
افزایش بهره وری و مدیریت زمان

بهره وری معیاری برای سنجش کارایی فردی است که کاری را انجام می دهد. ما اغلب تصور می کنیم که بهره وری به معنای انجام کارهای بیشتری در هر روز است. اشتباه است. بهره وری یعنی انجام مداوم کارهای مهم. مهم نیست که روی چه چیزی کار می کنید، تنها چند مورد واقعاً مهم هستند. 

6 راهکار انگیزشی که به شما کمک می کند پنج شنبه ها با انگیزه بمانید
۶ راهکار تقویت انگیزه که کمک می کند پنج شنبه ها با انگیزه بمانید

آیا این احساس را می شناسید - "من هنوز یک روز کاری کامل برای گذراندن دارم"؟ بدترین قسمت این است که بدانید باید بلند شوید و زمانی که احساس می کنید انرژی ندارید، بی انگیزه هستید و می خواهید به رختخواب برگردید، باید کار کنید و مولد باشید. حتی اگر بدانید که شما تنها فردی

کارآفرینان چطور بهره وری خود را افزایش می دهند؟
کارآفرینان چطور بهره وری خود را افزایش می دهند؟

حتماً این جمله را شنیده اید که: "کار نیکو کردن از پر کردن است". در سبک زندگی امروز، پیشرفت و بهره وری بیش از رسیدن به کمال مورد توجه قرار می گیرد. در وهله اول، با انجام وظایف یکسان به طور مداوم می توان به کمال رسید، در حالی که برای پیشرفت کردن، فرد باید

اهمیت تقدیر از کارمندان در مراکز درمانی
اهمیت تقدیر از کارمندان در مراکز درمانی

حضور همه افراد از پرستاران و پزشکان گرفته تا نگهبانان و کارکنان بخش اداری، در یک سازمان بهداشتی درمانی ضروری است؛ آن ها از طریق تلاش و وقتی که صرف انجام کار خود می کنند، مستقیماً بر تجربه بیمار تأثیر می گذارند. یکی از راه هایی که متخصصان منابع انسانی امروزی در مراکز درمانی می

برقراری ارتباط مؤثر با کمک ویدئو کنفرانس
برقراری ارتباط مؤثر با ویدئو کنفرانس

با افزایش دورکاری، ویدئو کنفرانس برای شرکت ها به یک ابزار حیاتی تبدیل شده است و به آن ها کمک می کند تا بتوانند به طور مؤثر با مشتریان و کارکنان ارتباط برقرار کنند. ویدئو کنفرانس با قابلیت بهبود کیفیت جلسات آنلاین، برقراری ارتباط کارآمدتر، ایجاد حس آشنایی و صمیمیت و ایجاد ارتباطی یکپارچه، در

اهمیت نوشتن اهداف
اهمیت نوشتن اهداف در زندگی روزمره

همه می خواهند در زندگی و کار خود عالی باشند و در نقاط عطف و مراحل مهم زندگی موفق باشند، اما همه افراد حاضر نیستند که به فرایند طاقت فرسایی که برای دستیابی هدف نیاز است، متعهد شوند. بسیاری از مردم پس از یک بار تلاش و یک شکست تسلیم می شوند. آن ها به

4 نکته برای رسیدن به اهداف
۴ نکته برای رسیدن به اهداف

چه هدفی دارید که آرزو می کنید بتوانید به آن دست یابید؟ به احتمال زیاد، شما هیچ مشکلی در بیان آن ندارید، بنابراین چه چیزی شما را از دستیابی به آن باز می دارد؟ ممکن است در زندگی اتفاقاتی رخ دهد که موجب این امر شود، اما بیشتر اوقات این ذهن خود ماست که مانع

کدامیک برای کسب و کار شما مهمتر است، کارایی یا بهره وری
کدامیک برای کسب و کار شما مهمتر است، کارایی یا بهره وری

اگرچه ممکن است کارایی و بهره وری هر دو یکسان به نظر برسند، اما واقعیت این است که کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند. و اگر از این امر مطلع نیستید، ممکن است برای خود، تیم و کسب و کارتان، بر معیارهای اشتباهی تمرکز کرده باشید.   تفاوت بین بهره وری و کارایی چیست؟ مسلماً بزرگترین

استراتژیک بودن به جای شلوغ بودن
استراتژیک بودن به جای شلوغ بودن در موفقیت

موارد زیادی وجود دارد که توجه ما را به خود جلب می کنند، از تبلیغات گرفته تا شبکه های اجتماعی، تماس های کاری و فعالیت های خانوادگی. در حالی که همه به طور جزئی یا کلی بیش از حد خود را وقف کار می کنیم، در برخی از موارد در پایان روز، از خود می