استراتژیک بودن به جای شلوغ بودن
استراتژیک بودن به جای شلوغ بودن در موفقیت

موارد زیادی وجود دارد که توجه ما را به خود جلب می کنند، از تبلیغات گرفته تا شبکه های اجتماعی، تماس های کاری و فعالیت های خانوادگی. در حالی که همه به طور جزئی یا کلی بیش از حد خود را وقف کار می کنیم، در برخی از موارد در پایان روز، از خود می

VoIP و دورکاری و افزایش بهره وری
۶ راهکار افزایش بهره وری برای جلوگیری از حواس پرتی

آیا این سناریو به نظرتان آشنا است؟ شما روز را خود را با آمادگی برای انجام همه کارهایی که در لیست کارهای خود دارید شروع می کنید، اما بعداً، به نوعی، تغییر مسیر می دهید. شبکه های اجتماعی، ایمیل، پیام های متنی و سایر حواس پرتی ها مانع شما می شوند، و بدون اینکه گذر

4 عادت غیر مولدی که بهره وری شما را افزایش می دهد
۴ عادت غیر مولد برای افزایش بهره وری

سال گذشته، کارآفرینان در مسیر جذب مشتری، استفاده از فناوری و پیشی گرفتن از رقبا با چالش های جدیدی روبرو شدند. بسیاری از رهبران کسب و کارها برای اینکه با این تغییرات سازگار شوند نهایت سعی و تلاش خود را کردند. متأسفانه، استفاده از این رویکرد برای ذهن و بدن خسته کننده و طاقت فرسا

روش صحیح انجام مصاحبه های مجازی
روش صحیح انجام انواع مصاحبه مجازی

تجربه مصاحبه یک نامزد شغلی می تواند برداشت و تصویر ذهنی او از شرکت شما را بهبود بخشد یا خراب کند. اکنون که اکثر شرکت های در حال توسعه استخدام به صورت مجازی و از راه دور هستند، ایجاد یک تجربه مصاحبه مجازی با مصاحبه آنلاین الهام بخش می تواند متقاضیان را متعهد و مجذوب

رشد سریع کسب و کار با پلتفرم داده مشتری
رشد کسب و کار با پلتفرم داده مشتری

نسبت به گذشته اطلاعات بیشتری در اختیار داریم! داده ها همه جا هستند، از کمپین های تبلیغاتی شبکه های اجتماعی گرفته تا تعاملات درون برنامه ای. این بدان معناست که ما بیشتر از آنچه تصور می کنیم درباره مشتریان خود می دانیم. پلتفرم داده مشتری (CDP)  به شما کمک می کند تا تمام داده ها

4 مزیت نرم افزار مدیریت وظایف برای شرکت ها
نرم افزار مدیریت وظایف و ۴ مزیت آن برای شرکت ها

انجام وظایف بدون برنامه ریزی می تواند کار دشواری است. با وجود حجم زیادی از کارها و پروژه های مشارکتی، ددلاین های نزدیک و افزایش گردش کار، بهره مندی از نرم افزار مدیریت وظایف برای مدیریت حجم کاری ما بیش از هر زمان دیگری مهم است. نرم افزار مدیریت وظایف می تواند سهم بزرگی در

تکامل CRM – بخش دوم
تکامل CRM – بخش دوم

در بخش اول درباره افزایش نیاز به خدمات سلف سرویس و نقش هوش مصنوعی در تکامل CRM صحبت کردیم. در ادامه به تعدادی دیگر از جهت گیری های جدید CRM اشاره خواهیم کرد.   شخصی سازی بیش از حد یک از عناصر اصلی مراقبت از مشتری است مشتریان انتظار دارند كه برندها تجارب مرتبط و