فرض کنیم شما هنگام راه اندازی کسب و کار یک شروع عالی داشته اید، اما اکنون احساس می کنید پیشرفت تان متوقف شده است. کسب و کار شما در حال پیشرفت بوده، اما اکنون دیگر به تعداد مشتریان شما اضافه نمی شود و یا در حال کاهش است. این داستانی است به قدمت وجود استارتاپ
در سال گذشته، میزان انعطاف پذیری ما بسیار فراتر از آنچه بسیاری از ما می توانسته ایم تصور کنیم یا برای آن آماده شده ایم، مورد محک قرار گرفته است. بسیاری از ما به خوبی با اقدامات ایمنی جدید، جلسات مجازی و زندگی در شرایط جدید سازگار شده ایم. اما این بدان معنا نیست که
فرهنگ سازمانی خود را در شرایط کنونی چگونه توصیف می کنید؟ با توجه به بررسی ای که توسط یک مؤسسه صورت گرفته %50 از پاسخ دهندگان "تغییر اساسی" در فرهنگ سازمانی شان به خاطر همه گیری کرونا را پیش بینی کرده اند. با توجه به افزایش دورکاری، بیماری همه گیر کرونا باعث شده افراد زیادی
سال 99 سالی پر از تغییرات و چالش های غیرمنتظره بود. بسیاری از متخصصان منابع انسانی در کانون این چالش ها قرار داشتند و در برخی موارد مجبور شدند تنها در طی چند روز، کل نیروهای کار را به خانه بفرستند تا به صورت دورکاری کار خود را انجام دهند. اگر در مدیریت اموری مانند
می دانیم که علم داده بسیار کارآمد و کمک کننده است و اهمیت آن برای کسب و کارهای امروز می تواند به دو دسته تقسیم شود. اولین مورد این است که اگر مشکلاتی در کسب و کار خود دارید که می دانید می تواند با یادگیری ماشین حل می شود، به شخصی احتیاج دارید که
در دنیای امروز وجود ویدئو کنفرانس برای کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است. با توجه به افزایش دورکاری، کسب و کارهای کوچک باید از کنفرانس آنلاین برای برقراری ارتباط با تیم ها، مشتریان و فروشندگان خود استفاده کنند. پیش از همه گیری کرونا، %58 از کسب و کارها از ویدئو کنفرانس برای
برای اینکه یک کسب و کار کوچک موفق باشد و بتواند رشد کند، باید یک طرح کسب و کار واضح و مشخص داشته باشد. این طرح شامل استراتژی ای است که به طور خلاصه خدمات، تحلیل رقبا، تمایز دهنده ها و مدل توزیع را مشخص می کند. پس از تعیین استراتژی، شرکت باید برنامه ای