ریسک پذیر بودن ین خصوصیت اخلاقی و شخصیتی است. افراد زیادی اهل ریسک کردن نیستند. با این حال افرادی هم هستند که از منطقه امن خود خارج می شوند و به موفقیت می رسند. به بیان دیگر ریسک پذیری یکی از خصوصیات افراد موفق به شمار می رود. بیشتر مردم جانب احتیاط را رعایت
همه به نوعی به دنبال کسب موفقیت هستند. بعضی از افراد در کسب و کار به دنبال کسب موفقیت و دستیابی به نتیجه خوب هستند برخی در زندگی شخصی. برخی در تلاشند تا موفقیتی را که در گذشته تجربه کرده اند بازآفرینی کنند در حالی که برخی دیگر اولین قدم های خود را در جهت
شما نمی توانید با پروژه ها، ابتکارات و اهدافی که هرگز تکمیل نشده اند به موفقیت دست یابید. یادگیری به پایان رساندن کار ها و مأموریت خود یکی از بهترین درس هایی است که به عنوان یک کارآفرین خواهید آموخت. شما هر روز برای پیش بردن کار و زندگی شخصی خود چندین کار را
در فضای کسب و کار امروز که پیوسته در حال تغییر است، کارآفرینان می توانند به راحتی تحت فشار قرار گیرند. با این وجود، تمرکز روی اهداف بسیار مهم است. حتی با وجود یک استراتژی عالی، هر کارآفرین باید این شش کار را انجام دهد تا موانعی که در مسیر موفقیت وجود دارد را از
هنگامی که شما یک کسب و کار کوچک را راه اندازی می کنید، دانستن اینکه چه زمانی زمان شروع فاز رشد است می تواند دشوار باشد. نشانه هایی وجود دارد که می توانید تشخیص دهید زمان توسعه کسب و کار رسیده، مانند طولانی تر شدن ساعات کار و مسائل مربوط به ظرفیت تولید. ما در
در گذشته تنها شرکت های بزرگ از ویدئو کنفرانس استفاده می کردند، اما اکنون دیگر ویدئو کنفرانس تبدیل به یکی از روش های اصلی ارتباطی و همکاری برای سازمان ها در هر اندازه و تقریباً در هر صنعتی مانند آموزش، پزشکی، مالی و نظامی و غیره شده است. مانند همه فناوری ها، از نقطه نظرات
برای داشتن خلاقیت لازم نیست در یک فیلد کاری خلاق مانند طراحی کار کنید. هر کسی می تواند خلاقیت خود را افزایش دهد تا در کارش عملکرد بهتری داشته باشد یا اینکه زندگی روزمره خود را بهبود بخشد. اگر احساس می کنید که اخیراً دچار روزمرگی شده اید یا بی حوصله شده اید، می توانید
ما در عصر حاضر، بسیار شاهد استفاده از کلمات اختصاری برای ساده سازی اصطلاحات هستیم، اما این امر گاهی اوقات می تواند منجر به درک ضعیف معنای واقعی و مفاهیم اصلی این عبارات شود. یک از این موارد، استفاده از "CRM" (مدیریت ارتباط با مشتری) برای توصیف تمام سیستم های مدیریت تماس (Contact Management) است،
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند مزایای قابل توجهی را به کسب و کارها ارائه دهد. صرف نظر از صنعتی که در آن فعالیت می کنید، اندازه شرکت و یا نوع محصولات و خدماتی که ارائه می دهید، مشتریان ارزشمندترین دارایی کسب و کار شما هستند. آن ها منبع اصلی درآمد و پایه و
همه ما از اهمیت مدیریت زمان برای افزایش بهره وری آگاه هستیم. به دلیل اینکه ما هر روز تنها زمان مشخصی برای انجام کارهایمان در اختیار داریم، منطقی است که از این زمان تا حد ممکن عاقلانه استفاده کنیم. اگر می خواهیم واقعاً کارآمد باشیم، این زمان نیست که باید به طور دقیق مدیریت کنیم،