امروزه، ظهور اینترنت اشیا و توسعه و تکامل فناوری هوش مصنوعی (AI)، اجرای راه حل های علم داده را آسان کرده است، تا حدی که حتی کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز از آن سود می برند. کسب و کارها می توانند با استفاده از تحلیل کلان داده تصمیمات آگاهانه ای بگیرند و به
اکثر شرکت ها برنامه هایی برای رشد کسب و کار و افزایش فروش و سود خود دارند. با این حال، روش های خاصی وجود دارد که شرکت ها برای اجرای استراتژی رشد باید از آن ها استفاده کنند. روشی که یک شرکت برای رشد کسب و کار خود استفاده می کند، عمدتاً منوط به شرایط
خدمات مشتری خوب، شاهرگ حیاتی هر کسب و کار است. شما می توانید تبلیغات و قیمت های پایین و تخفیف هایی را در نظر بگیرید تا بتوانید هر تعداد مشتری جدید که می خواهید را جذب کنید، اما تا زمانی که نتوانید کاری کنید برخی از این مشتریان دوباره از شما خرید کنند، کسب و
اولین قدم در خود ارزیابی شغلی، شناسایی مهارت هایتان است. طبق تعریف، مهارت چیزی است که شما از طریق تجربه کاری، آموزش یا فعالیت های داوطلبانه آموخته اید. مهارت های شغلی معمولاً به دو دسته مهارت های سخت و مهارت های نرم تقسیم می شوند. مهارت های سخت شامل دانش و توانایی های خاصی مانند مهارت
مدیریت پروژه، بسته به بزرگی و اهمیت پروژه مورد نظر، گاهی اوقات می تواند مسئولیتی بسیار دشوار و دلهره آور به نظر برسد. خوشبختانه، چندین روش مدیریت پروژه مطمئن و بررسی شده وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها، موفق شوید. تعریف اهداف در مدیریت پروژه اولین قدم برای موفقیت در
مدتی است که شرکت ها در حال تجربه دورکاری یا کارهای جایگزین هستند، اما هیچ چیز مانند شرایط چند ماه گذشته این تجربه را آشکار نکرده است. هنگامی که به دلیل نگرانی برای امنیت کارمندان، نیاز فوری به دورکاری احساس شد، بسیاری از سازمان ها دریافتند که این تغییر می تواند آینده محیط کار ما
بیشتر کارآفرینان آرزو می کنند بتوانند زمان خود را بهتر و به شکل کارآمدتری مدیریت کنند. تنها 8 ساعت در یک روز کاری استاندارد وجود دارد، اما احساس می کنید که هر روز به اندازه 20 ساعت کار دارید. راه حل های متعارف بسیاری برای این معضل وجود دارد. یکی از با ارزش ترین استراتژی
بسیاری معتقدند که نحوه شروع صبح تان حال و هوای بقیه روز شما را تعیین می کند. اگرچه تضمین نمی کند که اگر ساعت شما زنگ نخورد روز شما حتماً خراب می شود و در پی آن برنامه عادی زندگی خود را از دست می دهید، اما تأثیر به سزایی در کیفیت روز شما و
تعریف رضایت مشتری: اندازه گیری و ارزیابی ای است که میزان تجربه مشتری از محصولات، خدمات و توانمندی ها و امکانات یک شرکت را تعیین می کند. اطلاعات مربوط به رضایت مشتری می تواند به شرکت در تعیین چگونگی بهبود یا تغییر محصولات و خدماتش کمک کند. تمرکز اصلی یک سازمان باید جلب رضایت مشتریان
وقتی برای شغلی مصاحبه می شوید، حتی کوچکترین جزئیات می توانند تفاوت زیادی ایجاد کنند. حتی یک اشتباه کوچک نیز می تواند موجب از دست دادن فرصت شغلی شود. برای آماده سازی وقت بگذارید تا بتوانید در هر مصاحبه شغلی که انجام می دهید بهترین تأثیر ممکن را بگذارید. این تکنیک های مصاحبه تمام مبانی