رشد پایگاه مشتریان برای توسعه کسب و کار امری مهم و ضروری است. با این حال، گاهی اوقات می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. در این پست از وبلاگ نومانو به 8 نکته کاربردی برای کمک به شما در رشد پایگاه مشتریان می پردازیم. برای توسعه کسب و کار خود از مشتریان خود را
مهارت های مدیریت پروژه به شما کمک می کنند تا بتوانید کار خود را به نحو احسن انجام دهید، اما شاید مهمتر از همه، آن ها شما را قادر می سازند تا دوره های پرتنش و ددلاین ها را بهتر مدیریت کنید. در اینجا نکات مهمی برای بهبود مهارت های مدیریت پروژه شما وجود
ممکن است در برهه ای از زندگی خود متوجه اهمیت مدیریت وظایف شده باشید و اگر مهارت لازم را نداشته باشید، ممکن است به نتایج تیم و شرکت آسیب برسانید. به تعویق انداختن کارها، اختصاص زمان بسیار برای فعالیت های نه چندان مهم و بهره وری کمتر از حد ایده آل و عدم مدیریت زمان
مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فناوری است که شرکت ها برای مدیریت تعاملات خود با مشتریان فعلی و احتمالی خود از آن استفاده می کنند. مدیریت ارتباط با مشتری سازمان ها را در ایجاد روابط با مشتری و ساده سازی فرایندها یاری می دهد تا بتوانند فروش خود را افزایش دهند، خدمات مشتری را بهبود
صاحبان کسب و کارهای جدید در آغاز کار اهداف بی شماری از جمله رشد سریع کسب و کار و شناسایی فعالیت جدید خود را دارند. اما موفقیت یک شبه اتفاق نمی افتد. هیچ روش خاصی برای دستیابی به نتایج فوری وجود ندارد. با این حال، روش هایی برای دستیابی به نقاط عطف رشد و توسعه
با یک رویکرد بالا به پایین به مدیریت پروژه، برنامه و پورتفولیو بپردازید. با اتخاذ این روش ساده، می توانید مسیر خود به سمت یک مدیریت وظایف و پروژه موفق را تسهیل کنید و در کوتاه مدت ارزش کسب و کار و هماهنگی بیشتری را ارائه دهید. با این حال، همچنین می دانیم که
بیشتر مردم وقتی به مایکل جردن فکر می کنند، از او به عنوان یک ورزشکار یاد می کنند. هر چه باشد، داریم در مورد بهترین بازیکن بسکتبال تاریخ صحبت می کنیم. او کار خود را با شش قهرمانی NBA، پنج جایزه MVP، یازده نامزدی اسلم دانک، دو مدال طلای المپیک و یک لیست طولانی از
در دنیای امروز، ما تمایل داریم که سریعتر به آنچه می خواهیم دست یابیم. از کاهش وزن تا سرعت اینترنت و پاسخ به آخرین ایمیل یا پیام، همه چیز درباره دستیابی به لذت فوری است. این امر به حوزه کاری نیز گسترش می یابد، جایی که افراد تمایل دارند کسب درآمد کنند و در سریعترین
استفاده از کنفرانس آنلاین در چند وقت اخیر بسیار محبوب شده است. این کنفرانس ها به صورت آنلاین و در یک محیط تعاملی و جذاب بصری برگزار می شوند. آن ها سازمان ها را قادر می سازند تا با مخاطبان در سراسر جهان صحبت کنند، هزینه های برگزاری این رویداد را کاهش دهند و نرخ
خدمات مشتری غالباً در رأس یک کسب و کار قرار دارد و هدف آن ارائه یك خدمات منحصر به فرد است كه باعث می شود مشتری احساس ارزشمند بودن كند. در تعریف خدمات مشتری آمده است: کمک و مشاوره ارائه شده توسط یک شرکت به افرادی که محصولات یا خدمات آن را خریداری یا استفاده می