مدیر پروژه
۷ نکته برای تبدیل شدن به یک مدیر پروژه کارآمد

برای مدیر کارآمد بودن به عنوان یک مدیریت پروژه، به داشتن ترکیبی مناسب از خصوصیات شخصی و مهارت ها نیاز است. حتی مدیران پروژه با تجربه نیز مشکلاتی را برای رسیدن به موفقیت تجربه می کنند، زیرا هر واگذاری چالش ها و معیارهای مختلفی را با خود به همراه می آورد. مدیران پروژه ای که

مدیر خوب
ویژگی های یک مدیر خوب

به اولین پوزیشن مدیریتی ارتقاء یافته اید؟ یا شغل جدید تحت عنوان یک مدیر پروژه دارید؟ تبریک می گوییم. مسئولیت های شما در حال حاضر شامل هدایت و ایجاد انگیزه در تیم برای تحقق اهداف تعیین شده سازمان است. حتی با وجود مجموعه ای از منابع که در اختیار شما قرار دارند، قدم گذاشتن به

تقدیر و تشکر سازمانی
آناتومی تشکر کردن

کارهای کمی وجود دارند که به سادگی و قدرتمندی گفتن کلمه ی "متشکرم" هستند. مطالعات نشان داده اند که قدردانی روزانه باعث سلامت روحی و جسمی فرد و در عین حال بهبود سلامت سازمانی نیز می شود. در حقیقت، طبق تحقیقات انجام شده در مدرسه کسب و کار هاروارد (HBS)، زمانی که قدردانی مکرر در

مدیریت پروژه
مدیریت پروژه به سبک پنگوئن های ماداگاسکار!

با مدیریت پروژه موثر و صحیح می توان از شکست پروژه ها و ضررهای بعد از آن جلوگیری کرد. پروژه ها به دلایل زیادی مانند: ترس، عدم مدیریت موثر مشکلات و چالش ها، سوء تفاهم و عدم ارتباط موثر اعضاء تیم شکست می خورند. در مقابل پروژه هایی موفق می شوند که اعضاء آن به

نرم افزار مدیریت دندانپزشکی
۵ نکته که باید در انتخاب نرم افزار مدیریت دندانپزشکی در نظر بگیرید

آیا تصمیم گرفته اید که برای مدیریت کیلینیک یا مطب دندانپزشکی خود به سمت ابزار دیجیتال بروید، حرکت و برنامه ریزی در زمینه انتخاب نرم افزار مدیریت دندانپزشکی غالباً می تواند چالش برانگیز و سخت باشد. گزینه های مختلفی با ویژگی های متفاوت وجود دارد: عملکرد، مدیریت بیمه درمان و تکمیلی، گزارش دهی و میزان

مدیریت زمان
۱۰ نکته مدیریت زمان که سرعت العمل را افزایش می دهد

اگر می خواهید زمان خود را به خوبی مدیریت کنید و درباره مدیریت زمان بهینه بیشتر بدانید با این پست از وبلاگ نومانو همراه باشید. نکته اصلی که باید در بحث مدیریت زمان در نظر داشته باشید این است که بی رحم باشید. ولی در نظر داشته باشید که تغییر بلافاصله اتفاق نمی افتد و

نرم افزار CRM
۷ روش برای استفاده موثر از نرم افزار CRM

یک نرم افزار CRM چیزی فراتر از ذخیره اطلاعات است. در حالی که ٪94 از رهبران بازاریابی و فروش از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان برای مدیریت تماس ها استفاده می کنند، سیستم CRM مزایای فراوان دیگری نیز دارد. آیا شما در کسب و کارتان از همه پتانسیل های نرم افزار مدیریت ارتباط با

خدمات مشتریان
۵ نکته برای بهبود خدمات مشتریان

خدمات مشتریان، در ساده ترین شکل، کمک و مشاوره ای است که توسط یک شرکت به افرادی که محصولات یا خدمات آن را خریداری یا استفاده می کنند، ارائه می شود. اما خدمات مشتری خوب چیست؟ به یک دلیل عمده، خدمات مشتری بسیار مهم است. طبق گفته NewVoiceMedia، "شرکت های ایالات متحده سالانه بیش از

مدیریت پروژه
۹ اشتباه رایج در مدیریت پروژه

همه ی ما اشتباهاتی انجام می دهیم. بسیاری از آن ها اتفاقی هستند و می توان از بروزشان جلوگیری کرد. شما به عنوان مدیر پروژه یا سرپرست تیم، ایده ها، جزئیات، اطلاعیه ها و پروژه های زیادی را دریافت و مدیریت می کنید. در طول راه ممکن است مرتکب اشتباهات زیادی شوید. با این حال،

تعامل کارمندان
۵ اصل اساسی برای بهبود تعامل کارمندان

این طبیعت انسان است که مسائل را بیش از حد پیچیده و بغرنج نشان می دهد. به خصوص وقتی صحبت از مشارکت کارمندان در میان باشد. احتمالاً به دلیل این که هنگام که در تعامل با بُعد غیرفنی و انسانی کسب و کارتان هستید، موضوع کمی پیچیده است. آنچه اکثر مدیران هنگام تلاش برای بهبود