نرم افزار مدیریت دندانپزشکی

بسیاری از مطب های دندانپزشکی در تلاش هستند تا با کار کردن روی برنامه های همه جانبه نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی خدمات بهتری به بیماران ارائه دهند.

دندانپزشکان با استفاده ار نرم افزارهای مدیریت دندانپزشکی از مزایای زیادی برخوردار هستند. آن ها کیفیت خدمات را افزایش می دهند، و همچنین کار را ساده تر و جریان کار را هموارتر می کنند.

 

مزایای استفاده از برنامه های مدیریت برای مطب یا کلینیک دندانپزشکی

راه اندازی یک سیستم نرم افزاری عالی برای مطب یا کلینیک دندانپزشکی شامل مزایای بی شماری است. اگر مطبی موفق و کارآمد می خواهید، باید از بهترین مزایای یک برنامه مدیریتی که روند مدیریت بیمار و اداره های کلینیک را ساده تر می کند، استفاده کنید.

 

  1. امور اجرایی خود را ساده تر کنید

مهمترین مواردی که باید روی آن ها نظارت داشته باشید، برنامه ریزی صدور صورتحساب و نگهداری سوابق بیمار است. خوب نمی شد اگر شما قادر به انجام کارهای سخت مانند صدور صورتحساب، زمان بندی برنامه بیمار، مشاوره، توزیع دارو، ثبت نام و پرداخت نهایی به روشی ساده و عالی، بودید؟

 

  1. ارتباط درست و به موقع از بیمار

شما می توانید به آسانی با مواردی مانند قرار ملاقات ها، پیگیری ها، اطلاعات و جزئیات مربوط به بیمار و اطلاعات مربوط به مشکلات خاص مانند آلرژی، کار خود را دنبال کنید و ادامه دهید.

 نرم افزار مدیریت دندانپزشکی

  1. جریان کار را برای کارکنان ساده کنید

با توجه به سیستمی کردن اکثر بخش ها در کلینیک تان، کارکنان شما حجم کاری سبک تری دارند که این امر باعث می شود تا تمرکز آن ها بر خدمت به بیماران باشد. علاوه بر این، کارآیی حاصل از آن، باعث می شود مطابقت با سرعت سریع دنیای مدرن برای کارکنان دست یافتنی باشند. با چنین رویه های اداری آسان تری، دستیابی به بهره وری بیشتر که به شکل سودآوری بیشتر می باشد، ساده است.

 

  1. ذخیره ایمن اطلاعات در سرورهای ابری

با کپی ها و سرورهای محافظت شده، سوابق شما در برابر بلایای طبیعی، صدمات و سرقت ها بهتر عمل می کنند. و این روش در مقایسه با قفسه بایگانی استاندارد انتخاب بهتری برای ذخیره سازی اطلاعات است.

 

  1. اتصالات پیچیده را آسان می کند

با برنامه های پیچیده، متصل کردن تمام تجهیزات پزشکی الکترونیکی شما برای عملکردهای ثبت و جمع آوری اطلاعات غیرممکن نخواهد بود. در حالتی که مرکز خدمات دندانپزشکی شما چندین بخش داشته باشد این امر بسیار مفید و کمک کننده است.

 

  1. مقیاس پذیری ساده

اگر کلینیک شما که شامل چندین دپارتمان است از طریق یک کیت به روز رسانی می شود، یک برنامه کاربردی به راحتی افزایش مقیاس رخ می دهد تا با توجه به شرایط کلینیک در حال توسعه شما اجرا شود. دسترسی از راه دور را آسان می کند به گونه ای که اطلاعات می توانند به راحتی توسط شما در جاهای مختلف قابل بازیابی باشند.

 

  1. خودکار کردن مدیریت سوابق

درست است که یک دفتر عمدتا با اطلاعات و سوابق سروکار دارد. کامپیوتری شدن کارها، همگام سازی کار را سریعتر و ادغام اطلاعات را ساده تر و دسترسی ساده به بانک اطلاعاتی تان را آسان می کند. اگر می خواهید رقابت کنید، بنابراین داشتن یک سیستم مدیریتی ضروری است.

با استفاده از نرم افزار مدیریت دندانپزشکی نومانو، ضمن یکپارچه سازی فرآیندهای کلینیک و یا مطب دندانپزشکی در هزینه های جاری خود نیز صرفه جویی خواهید کرد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید