امروزه نرم افزار مدیریت کلینیک دندانپزشکی ابزاری عالی در دست دندانپزشکان حرفه ای است. این نرم افزار به مدیریت بهتر داده ها در کلینیک کمک می کند، صورتحساب را کارآمد تر می کند و ارائه خدمات به مشتری را بهبود می بخشد. این نرم افزار باعث می شود کار شما بدون کاغذ اجرا شود و
سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM نرمافزاری است که اطلاعات مشتریان و تعاملات آنها با کسب و کار را ذخیره میکند. شرکتها برای سازماندهی به دیتای مشتریان مورد استفاده برای تقویت تجربه مشتری و عملکرد داخلی به این ابزار وابسته هستند. اگر از سیستم CRM درست استفاده شود میتواند نقش مهمی در بهبود کارآیی کارمندان
مفهوم کسب و کار بدون کاغذ حدود 30 سال یا قبلتر مطرح شد. ظاهراً چنین تغییری نیازمند گذشت زمان زیادی بوده است و در نهایت هم با استفاده از سیستم ها و نرم افزارهایی مانند مدیریت وظایف این عمر امکان پذیر شده است. ولی باید اعتراف کرد که این تغییر در سازمان ها و کسب
چنانچه تا کنون شنیدهاید، ما زمینی ها، بالاخره موفق شدیم چیزی را که زمانی وجودش غیر ممکن تلقی میشد، به صورت دیجیتالی به دست آوریم تصویر یک سیاه چاله که 55 میلیون سال نوری با زمین فاصله دارد! نکته ی جالب این دست آورد در این بود که دربارهی کسی که افتخار گرفتن تصویر این پدیدهی
در صورتی که کد ENFJ، INFP، ISFP، ENTJ,MBTI ...خود را در پروفایل توییترتان ننوشته اید، احتمالا آشنایی چندانی با این کد ها ندارید. iD یا DC، Si چطور؟ اشتباه نکنید، آنها اسامی عنصر های جدول تناوبی نیستند! تمام این سرواژه ها در واقع نتایج تست های شخصیت شناسی هستند. استفاده از این نوع تست ها،
رهبرهای بزرگ معمولا با ارتکاب اشتباهات ، بزرگ شدن سازمانها یا مشاهده رفتار دیگر مدیران ، شکل می گیرند . اگر بگوییم راه ساده تر و بهتری هم وجود دارد برای اینکه بتوانی ، رهبر و مدیر بهتری چه داخل و چه خارج از محیط کارت باشی چی ؟ طی چهار سال گذشته ، من
طی تحقیقاتی درسال 2013 با مشارکت بیش از 40 هزار نفر، مشخص شد که بیش از همه ، شفافیت ، عامل شماره یک رضایت کارکنان در محیط کار است . فرهنگ شفافیت سازمانی ، زمینه ساز فرهنگی است که باعث میشود اشخاص هر روز صبح با انگیزه در محل کار حاضر شوند . عدم شفافیت
شاید شما افرادی با توانایی انجام چند کار و وظیفه به صورت همزمان را بشناسید. کسانی همزمان با صحبت کردن با مشتری، ایمیل ارسال می کنند یا همزمان با صحبت کردن با همکارانشان در حال نوشتن گزارش های کاری هستند. ولی سوال اصلی این است که: آیا این افراد در زمان انجام کارها تمرکز کامل