5 روش ساده برای توسعه کسب و کارهای کوچک

هنگامی که شما یک کسب و کار کوچک را راه اندازی می کنید، دانستن اینکه چه زمانی زمان شروع فاز رشد است می تواند دشوار باشد. نشانه هایی وجود دارد که می توانید تشخیص دهید زمان توسعه کسب و کار رسیده، مانند طولانی تر شدن ساعات کار و مسائل مربوط به ظرفیت تولید. ما در این مقاله پنج روش ساده برای توسعه کسب و کارهای کوچک را بررسی خواهیم کرد.

 

طیف محصولات خود را برای توسعه کسب و کار گسترش دهید

فرقی نمی کند کالاهای فیزیکی بفروشید یا خدماتی را به مشتری خود ارائه دهید، همیشه امکان گسترش دامنه خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید وجود دارد. فروش های فعلی خود را برای آگاهی از اینکه کدامیک از محصولات بین مشتری هایتان بیشترین محبوبیت را دارد بررسی کنید.

گسترش طیف محصولات به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد. در حالی که برخی از کسب و کارها قادر به ادامه رشد با تنوع محصولی کم هستند، افزایش تنوع محصول به شما این امکان را می دهد تا محصولات و خدمات خود را محدود به مواردی کنید که به احتمال زیاد در طولانی مدت فروش دارند. اساساً، این کار مبتنی بر آزمون و خطاست!

 

برای توسعه کسب و کار ظرفیت تولید خود را افزایش دهید

اگر شما یک تولید کننده مستقل هستید و متوجه کم بودن ظرفیت تولید خود در برابر تقاضا و سفارش های دریافتی شده اید، احتمالاً زمان آن رسیده که در خرید تجهیزات جدید سرمایه گذاری کنید. رسیدن به حداکثر ظرفیت فعلی شما واقعاً یک اتفاق عالی است. این بدان معنی است که شما خواهان زیادی دارید!

5 روش ساده برای توسعه کسب و کارهای کوچک

وب سایت خود را ارتقا دهید

حضور آنلاین در دنیای کسب و کار بسیار مهم است. آیا وب سایت شما دارای تمام استانداردهای لازم است؟ همیشه جا برای بهبود و توسعه کسب و کار وجود دارد، بنابراین ممکن است بهتر باشد از یک توسعه دهنده وب ماهر کمک بگیرید. آن ها می توانند به شما کمک کنند سایت خود را توسعه دهید و ایده هایی را برای اینکه چگونه سایت خود را برای مدت طولانی تأثیرگذار نگه دارید، ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند به راحتی آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

 

وارد بازارهای جدید شوید

آیا بازاری وجود دارد که بخواهید وارد آن شوید؟ برای گسترش و توسعه کسب و کار  اکنون بهترین زمان برای وارد شدن به یک بازار جدید است.

البته باید اول تحقیق کنید. مشخصات، ترجیحات، و نیازهای مشتری ها را بررسی کنید.

 

ناامید نشوید

تعداد بسیار کمی از کسب و کارها اجرای بی نقصی دارند. محصولات و خدماتی وجود خواهد داشت که مورد استقبال قرار نخواهند گرفت. هیچ مشکلی از طرف شما وجود ندارد، این تنها ماهیت کسب و کار است!

وقتی متوجه می شوید که محصول و خدماتی که ارائه می دهد مورد توجه مشتری شما قرار نگرفته، به دقت بررسی کنید که چرا باید در لیست محصولات و خدماتی که ارائه می دهید باقی بماند. هیچ دلیلی برای تولید و ترویج محصولی که هیچ کس نمی خواهد آن را بخرد وجود ندارد. حذف این موارد از لیست خدمات و محصولات تان به شما این امکان را می دهد تا به طور کامل روی بخش هایی از کسب و کار خود تمرکز کنید که بازدهی خوبی دارند و توسعه کسب و کار خود را حول آن ها گسترش دهید.

 

منبع:

qrius.com

مطالب مشابه

پیام بگذارید