نکات مهم در شروع برنامه ریزی یک پروژه
نکات مهم در برنامه ریزی یک پروژه

شما به عنوان یک کارآفرین، همیشه در حال مدیریت پروژه و انجام پروژه هایی هستید. خواه متوجه آن شوید یا نشوید، کار شما به گروه های مشخصی از وظایف پیرامون یک هدف خاص تقسیم شده است (آنچه که در این متن "پروژه" می نامیم). برنامه ریزی پروژه به شما امکان می دهد تا با دید

مزایای CRM برای کسب و کارها
مزایای CRM برای کسب و کارها

CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) سیستمی است که هدف آن بهبود ارتباط با مشتریان فعلی، یافتن مشتریان بالقوه جدید و جذب مجدد مشتریان قبلی است. نرم افزار های CRM جمع آوری، سازماندهی و مدیریت اطلاعات مشتری را تسهیل می کند. CRM ها تنها مختص سازمان های کلان با پایگاه داده های عظیم مشتری نیست، بلکه

نکاتی برای برگزاری یک رویداد موفق
نکاتی برای برگزاری رویداد موفق

فرض کنیم شما تصمیم گرفته اید برای ارتقا کسب و کار خود رویدادی را برگزار کنید، اما آیا می دانید چگونه  می توان آن را به راحتی اجرا کرد؟ در این پست از وبلاگ نومانو به پنج نکته برای برگزاری رویداد موفق خواهیم پرداخت.   هدف خود را مشخص کنید چرا می خواهید یک رویداد

بازی چگونه می تواند زندگی حرفه ای شما را بهبود بخشد
بهبود زندگی حرفه ای با بازی کردن

بازی ها بسیار متنوع هستند. دنیا در حال درک اهمیت بازی و مهارت های شغلی ارزشمندی که می توان از طریق بازی کردن کسب کرد، است. در این پست از وبلاگ نومانو به اهمیت بازی و تأثیر آن بر پیشرفت  و  توسعه کسب و کار می پردازیم.   بله، اشتباه نخوانده اید. مهارت های حاصل

5 مزیت ویدئو کنفرانس
۵ مزیت ویدئو کنفرانس

پیشرفت های عمده در فناوری، افزایش تعداد افرادی که به صورت دورکاری کار می کنند، افزایش ارتباطات فوری و جهانی شدن کسب و کارها، نحوه ی تجارت و ارتباطات ما را تغییر داده است. برای رشد و جهانی شدن کسب و کارهای مدرن و نوآورانه، ایجاد و حفظ روابط با شرکا، تأمین کنندگان، تیم های

8 راهکار برای افزایش کارایی در محل کار
افزایش کارایی در محل کار با ۸ راهکار

برای یک کسب و کار کوچک مهمترین چیز، کارمندان آن هستند. اگر کارمندان شما خوشحال باشند، بهره وری آن ها افزایش می یابد و این دقیقاً همان چیزی است که شما برای کمک به رشد کسب و کار خود نیاز دارید. ایجاد تغییرات کوچک، سطح کارایی و بهره وری شما را بهبود می بخشد و

7 استراتژی رشد کسب و کار
۷ استراتژی رشد کسب و کار

رشد برای بقای یک کسب و کار ضروری است. تقریباً %66 از کسب و کارها دو سال اول فعالیت خود را پشت سر می گذارند، تقریباً نیمی از آن ها موفق به گذراندن 5 سال می شوند و تنها %33 دهمین سالگرد فعالیت خود را جشن می گیرند. برنامه ریزی برای رشد کسب و کار

8 راهکار برای بهبود رضایت مشتریان
۸ راهکار برای بهبود رضایت مشتری

آیا می خواهید رضایت مشتری را بهبود ببخشید؟ در این پست از وبلاگ نومانو هشت روش اثبات شده برای بهبود رضایت مشتری از طریق درک اینکه آن ها چه چیزی را ارزش می دانند، به چه چیزی اهمیت می دهند و به دنبال به دست آوردن چه چیزی هستند، آورده شده است:   از آن ها