آیا می خواهید بدانید چطور می توان به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهید، محیط کار بهتری ایجاد کنید یا میزان بازدهی و درآمد را افزایش دهید؟ در این مقاله، بررسی می کنیم که چرا بازخورد کارمندان با ارزش است و نکاتی درباره نحوه جمع آوری مؤثر و کارآمد آن ارائه می دهیم. تقریباً می توانیم
یکی از مهارت های مهمی که هر کسی باید کسب کرده و آن را بهبود بخشد، مهارت تصمیم گیری است. ما در تمام مراحل زندگی شخصی و کاری خود به این مهارت نیاز داریم. در این پست از وبلاگ نومانو به سه سؤال کلیدی که هنگام تصمیم گیری باید از خودتان بپرسید می پردازیم.
"مشکلی که به اشتراک گذاشته شده است، نصف شده است." آیا این گفته حقیقت دارد؟ طبق یکی از مطالعه های دانشگاه استنفورد، باید بگویم بله، شرکت کنندگانی که قرار بود با همکاری یکدیگر کار کنند، نسبت به آن هایی که به تنهایی مشغول به کار بودند، متعهدتر بودند. تحقیقات بیشتر نشان داده است که شرکت
برای شرکت هایی که به دنبال داشتن یک برنامه آموزشی جدید هستند، مزایای آموزش آنلاین از مزایای یادگیری حضوری یا کلاس درس بسیار فراتر است. پیشرفت و کارآیی برای کسب و کارهای امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از سازمان ها برای صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی به سمت آموزش آنلاین
در سال 1863، پسر بچه ای در مزرعه ای در میشیگان (Michigan) به دنیا آمد. آن کودک بعدها به تعمیر استادانه ساعت ها، ابداع و تأسیس "فوردگرایی" (تولید کالاهایی با قیمت پایین و در عین حال پرداخت دستمزد بالاتر و خوب برای کارکنان) پرداخت، و سپس امپراطوری ای را بر اساس خطوط مونتاژ و تولید
تیم های مجازی مطمئناً مزایای خود را دارند. با این حال، مناطق زمانی و اولویت های متناقض و همچنین موانع زبانی ممکن است چالش های جدید و متفاوتی را به وجود آورند. این چالش ها، به نوبه خود، نیازمند پاسخ به سؤالاتی می باشند از قبیل اینکه، شما در واگذاری و محول کردن امور چقدر
همه ما می توانیم هنگام اداره کسب و کار خود کمی کمک اضافی دریافت کنیم. این کمک می تواند یک دستیار شخصی، یک دستیار مجازی یا یک دستیار گوگل باشد. مسئولیت های اضافی و پروژه های مورد علاقه (مانند سخنرانی ها یا ارائه نوآوری های جدید)، و بخش هایی که سریعتر پیش می روند و
هیچ کس با اعتماد به نفس بی حد و حصر به دنیا نمی آید. اگر به نظر می رسد شخصی اعتماد به نفس باورنکردنی ای دارد، به این دلیل است که سال ها برای به دست آوردنش تلاش کرده است. اعتماد به نفس چیزی است که شما می آموزید آن را ایجاد و به دست
افراد اغلب از توسعه زندگی حرفه ای خود از طریق امتحان و بررسی روش های مختلف و استفاده از اپلیکیشن ها به منظور بهینه سازی برنامه ریزی و زمان بندی خود، کلافه و پریشان هستند. این مبارزه ای حقیقی و بسیار ناامیدکننده است. چرا؟ زیرا زندگی حرفه ای شان به آن بستگی دارد و نمی
با سرچ "مدیریت زمان" در گوگل، ممکن است متوجه بعضی از مضامین متداول مانند استفاده از تقویم، یادگیری "نه" گفتن، واگذاری امور به دیگران، تکنیک هایی مانند پیروی از اصل پارتو یا قانون 20/80، از بین بردن حواس پرتی ها، انجام مهمترین و دشوارترین کار در صبح و برنامه ریزی کردن از قبل، در نتایج