تعداد مبتلایان همچنان رو به رشد است: تا به امروز، حدود 126,483مورد مبتلا به کرونا ویروس (corona-virus) گزارش شده است، که از تعداد مبتلایان بیماری همه گیر سارس (SARS) در اوایل دهه 2000 پیشی گرفته است. حدود 120 کشور در سرتاسر جهان تحت تأثیر قرار گرفته اند و تاکنون 68,314 نفر بهبود یافته اند. در
این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، دورکاری به طور مداوم و پیوسته بین کسب و کارها در حال افزایش است. جالب است بدانید تعداد کارکنان دورکار از 2005 تاکنون %115 بیشتر شده است. امروز بیش از %3.2 از نیروی کار جهانی (یا 4.3 میلیون کارمند) از خانه مشغول به کار هستند. این جهشی بزرگ
امروزه پیدا کردن استعدادهای جدید دشوار شده است. در عین حال، کمبود نیروی متخصص در حال تبدیل شدن به معضل بزرگی در کشور است، شرکت ها هزینه زیادی را صرف استخدام و آموزش می کنند اما با این وجود باز هم بازدهی بهبود نمی یابد. کسب و کارها کدام بخش ها را اشتباه انجام می
ارزش های محوری یک سازمان اصول اساسی هستند که تصمیمات و اقدامات کسب و کار را راهنمایی و هدایت می کنند. آن ها بازتابی از آنچه یک سازمان به آن اعتقاد دارد و باید تصمیمات و اقدامات افراد درون کسب و کار را هدایت کند، می باشند. جیم کالینز (Jim Collins) و جری پوراس (Jerry
بیشتر افراد فقط در طی ارزیابی عملکرد سالانه به عملکرد خود فکر می کنند، که در بیشتر موارد این زمان برای ارزیابی خیلی دیر است. از این گذشته، بهبود عملکرد شغلی، یک شبه اتفاق نمی افتد. هیچ ترفند مخفی ای وجود ندارد. در عوض، ایجاد سیستمی مبتنی بر تعامل متقابل استراتژی های مختلف، ابزارها و
با آرامش در محل کار خود نشسته اید و ناگهان برای حضور در جلسه دیگری نوتیفیکشن دریافت می کنید. یک جلسه طولانی، کسل کننده، غیرکارآمد دیگر که باعث می شود آرزو کنید یک ماشین تله پورت جادویی داشتید تا بتوانید به سرعت آن را ترک کنید! اغلب اوقات، در طول یک جلسه، شما فقط از
حتی پس از گذشت حدود 40 سال از مرگ کلنل ساندرز (Colonel Sanders)، هنوز هم در سراسر جهان چهره ی او به عنوان نماد KFC بر سر در رستوران های این شرکت قرار دارد. کلنل هارلند دیوید ساندرز در دهه 1930 به فروش مرغ سوخاری، با یک دستور پخت محرمانه در یک سرخ کن تحت
رهبران و سازمان های زیادی به مشارکت کارکنان، طیف نیازهای روانی، عاطفی و اجتماعی که باید برآورده شوند تا کارمندان عملکرد خوبی داشته باشند، با سازمان خود در ارتباط باشند و در کار خود هدفمند باشند، توجه می کنند. کارمندانی که واقعاً در کار مشارکت دارند، کارآمدتر هستند، موجب خشنودی و رضایت مشتریان خود می
درباره مواردی مانند تعامل، نرخ ترک سازمان از سوی کارمندان، قدردانی، فرهنگ و افزایش نیروی کار نسل هزاره (نسل جدید) در یک کسب و کار باید چابک و برای تغییر آماده بود. کارمندان نسبت به گذشته انتظار بیشتری از کسب و کار دارند، مجبور کردن یک شرکت به اینکه پیوسته شیوه های خود را برای
نوآوری ما را به سمت جلو سوق می دهد. طی چند دهه گذشته شاهد مجموعه ی خیره کننده ای از نوآوری ها در سرتاسر جهان هستیم، از توالی یابی در دی ان ای گرفته تا خودروهای برقی و تلفن هوشمندی که در دست دارید. همان طور که ویکتور هوگو در سال 1877 گفت: "فقط یک