سامانه مدیریت کلینیک دندانپزشکی

امروزه، دندانپزشکان مجبور هستند که بین ارائه بهترین خدمات پزشکی و مقرون ‌به ‌صرفه و کارآمد بودن، تعادل برقرار کنند. تغییرات اخیر در صنعت دندانپزشکی و انتظارات بیماران، یک بازاری رقابتی در این حوزه ایجاد کرده است و چالش های جدیدی را بوجود آورده که دندانپزشکان هرگز در گذشته با آن روبرو نبوده اند.

اگر راستش را بخواهید، خدمات دندانپزشکی که تا ده سال پیش قابل قبول بود، امروزه قابل قبول بیماران نیست. مدت‌ها است که بیماران سطح متوسط خدمات را پذیرفته ‌اند. مدت‌ها است که دندانپزشکان از هفته ها قبل باید رزرو شوند.

تحقیقات بازار به ما نشان می‌دهد که نه تنها بیماران به مراقبت‌های دندانپزشکی عالی نیاز دارند، بلکه آن‌ها نیاز به یک مطب دندانپزشکی مدرن و کارآمد، تماس چشمی بیشتر، محیط بدون دردسر، زمان کم انتظار، یادآوری خودکار از طریق ایمیل و پیامک، دسترسی به وب سایت و سامانه آنلاین کلینیک برای اطلاعات مانند تعیین وقت بعدی و صورت حسابشان را دارند.

افزایش روزافزون مطب های جدید دندانپزشکی باعث ایجاد رقابت شدید بین دندانپزشکان شده ‌است. دندانپزشکان مجبور هستند که از طریق راههای جدید برای حفظ بیماران و به جذب بیماران جدید، خلاقیت بیشتری به خرج دهند. برخی از آنها قیمت های پایین و خدمات ویژه ای را پیشنهاد می کنند، برخی ساعات دیر وقت و آخر هفته ها را نیز وقت می دهند.

مدیریت کلینیک دندانپزشکی

سامانه مدیریت کلینیک دندانپزشکی

در عصر امروز با توجه به سیستمی شدن کارها و پیشرفت های تکنولوژی، یکی از بهترین راه حل ها برای حفظ رضایت مشتری و در عین حال سودآوری بیشتر، بهره مندی از سامانه مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سامانه مدیریت کلینیک و مطب خوب، سهولت استفاده از آن است. این سامانه نیاز به سخت افزار قدرتمند، اینترنت اختصاصی و همچنین همیشه نیاز به بروزرسانی، تهیه نسخه پشتیبان از داده های روزانه یا هفتگی دارد و همه این موارد هزینه های نگهداری را بالا می برد. راه حل این مشکلات استفاده از سامانه مدیریت کلینیک دندانپزشکی بر بستر ابری است که هم هزینه ها را به صورت چشمگیری کاهش می دهد و هم امنیت اطلاعات را تضمین می نماید.

ویژگی دیگری که باید سامانه مدیریت کلینیک دندانپزشکی داشته باشد، امکان دسترسی به داده های شما از طریق هر دستگاهی (موبایل، لپ تاپ و …) و در هر مکانی است. بنابراین همیشه می توانید بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود با کارمندان خود در ارتباط باشید.

نرم افزار شما باید از طریق داشبورد داخلی و ابزار گزارش دهی، توانایی پی‌گیری مسائل مالی و هزینه‌ها را فراهم کند. بنابراین از داشبورد مدیریتی و گزارش گیری برای ردیابی شاخص‌های عملکرد کلیدی در کسب‌ و کار و کلینیک دندانپزشکی خود برای ایجاد تصمیمات تجاری بهتر استفاده کنید.

داشبورد شما باید بتواند دید کاملی از کسب و کار شما با توانایی نمایش جزئیات بیشتر را ارائه دهد. می توانید ببینید که چند وقت ویزیت را داشته اید، مدت زمان انتظار، چه تعداد مراجعه کننده، چه میزان وصول مطالبات داشته اید و …

بررسی های انجام شده از دندانپزشکان و بیماران، ما را به این نتیجه می‌رساند که بهره مندی از یک سامانه مدیریت کلینیک دندانپزشکی می‌تواند در افزایش رضایت هر دو گروه تاثیر بسزایی داشته باشد.

این سامانه، به دندانپزشکان یک مزیت رقابتی می دهد که آن‌ها واقعاً برای پیشرفت و مدیریت یکپارچه کارها به آن نیاز دارند.

در آخر به نظر زمان آن فرا رسیده که دندانپزشکان سطح و کیفیت تعامل خود را با بیماران جهت بهبود تجربه ان ها افزایش دهند و این موضوع امکان پذیر نیست مگر با استفاده از سامانه های هوشمند مدیریت کلینیک و مطب دندانپزشکی.

مطالب مشابه

پیام بگذارید